Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 156 1.8 lpg при въртене вчера се получи взрив някъде от задната част на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа 156 1.8 lpg при въртене вчера се получи взрив някъде от задната част на двигател

    Колеги колата ми е на газ много години, вчера бях до село и паркирах колата на стръмен път с предницата нагоре, като трябваше да тръгвам врътнах и нещо издумка силно, върнах бързо ключа, огледах нещо да не се запали но видимо нямаше нищо. Врътнах пак и пак се получават тези взривове и едва едва гори неритмично и гасне. След това при тегленето когато вкарах пета скорост двигателя издава странен звук грррр заветното помагайте!

  • #2
    Каква е газовата уредба?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Ако е с пластмасов всмукателен колектор, може да е гръмнал.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
      Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
      Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
      Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
        Ако е с пластмасов всмукателен колектор, може да е гръмнал.

        Има познал резултата. Ако си с обикновена газова си сложи метален колектор. То и за инжекцион е полезен, защото и те пущините гърмят понякога.Пропускащи дюзи и стар изпарител и като нищо може всмукателната, баранар с ауспуха да се напълнят с газ и..... Честита нова година!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          Нямам представа всмукателния/изпускателния колектор какъв е, сега ще отида да проверя. Газов инжекцион е на прогас, изпарителя е старичък стана 50к километра не съм го сменял. Къде се намира този колектор и мога ли сам да се опитам да го поправя. Това възможно ли е да е причината при тегленето на колата на скорост да се чува стганен звук?

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от plamenp4 Покажи съобщение
            Нямам представа всмукателния/изпускателния колектор какъв е, сега ще отида да проверя. Газов инжекцион е на прогас, изпарителя е старичък стана 50к километра не съм го сменял. Къде се намира този колектор и мога ли сам да се опитам да го поправя. Това възможно ли е да е причината при тегленето на колата на скорост да се чува стганен звук?
            Намира се в задната част на двигателя, махаш декоративния пастмасов капак върху мотора и ще го видиш. Черен, пластмасов. Ориентирай се по пътя на въздуха - след дросела се намира. Има вероятност ако е много цъфнал да е скъсал и кабела на датчика на коляновия вал. Поправка едва ли ще е възможна, сменя се с друг. Малко е криво за смяна, но не е невъзможно в домашни условия. Странния звук като гъргорене е най-вероятно точно от това.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
            Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
            Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
            Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

            Comment


            • #7
              Точно това се е случило колега пукнал се е колектора и е откачил една букса другите бяха закачени, вчера я поразхвърлих за час вечерта преди да се мръкне. Днес ще доразглобя ще погледна как мога да го сменя. Каква част ще ми препоръчате да взема? Един колега по нагоре в поста спомена за метален колектор. Има ли такива и правилно ли е да се използват или да си купя пластмасов пак?

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от plamenp4 Покажи съобщение
                Точно това се е случило колега пукнал се е колектора и е откачил една букса другите бяха закачени, вчера я поразхвърлих за час вечерта преди да се мръкне. Днес ще доразглобя ще погледна как мога да го сменя. Каква част ще ми препоръчате да взема? Един колега по нагоре в поста спомена за метален колектор. Има ли такива и правилно ли е да се използват или да си купя пластмасов пак?

                Пластмасовият е по-гладък и теоретически не пречи на пълненето. Всичко останало са само недостатъци. Слагат се пластмасови, понеже са по-евтини за производство. Но нека и другите кажат!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Пластмасовия колектор на 156 1.8 и 2.0 е с променлива дължина, има една клапа вътре, направено е с цел резонансно пълнене. Ако сложиш колектор без клапи(метален) , ще загубиш сила по целите обороти.
                  156 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    На Lancia Lybra е метален,значи може,въпросът е дали съвместим?
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • #11
                      С тази разлика, че на Либра бензиновите мотори нямат нищо общо с тези на Алфата. И на Либра мотора е с клапи.
                      Last edited by nicks1; d.m.y г., 19:24.
                      Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                      Comment


                      • #12
                        Извадих стария пукнат колектор залепих го и го върнах обратно като тази част вътре я премахнах тъй като беше счупена. Сглобих колата запалих и гасне. Пали единствено ако подавам газ и я задържа. Явно без тази част вътре не може да се получи и трябва да купя изправен колектор, прав ли съм или нещо не съм я сглобил както трябва?!

                        Comment

                        Working...
                        X